خبرهای شهرداری

خبرهای شهرداری (146)

هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.
 پیامبر اکرم (ص)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است که نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد. نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین اسلام دارد درواقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش افرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند دوچندان گردید. بنا به فرموده ی حضرت آیت الله خامنه ای بنیاد این نهاد اجتماعی بر حل عملگرایانه ی مشکلات عینی و مشخص مردم در شهر و روستا است و هدف آن راحت تر و اخلاقی تر کردن زندگی شهروندی است.
اینجانب محمد امین علیخانی شهردار سمیرم این روز باشکوه را به همه ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر سمیرم که با وظیفه شناسی، همدلی و همزبانی  در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 محمد امین علیخانی شهردار سمیرم

 
انتخاب افرادی از جنس خود مردم برای انجام کارهای مردم و همچنین ایجاد ارتباط بین مردم منطقه و مسئولانی که باید خدمت رسانی کنند یکی از دستاوردهای خیلی خوب شوراهاست. شوراها نشان دادند اگر کارها را به مردم بسپاریم و به جوانان اعتماد کنیم می توانند منشا خیر و برکت باشند و کارهای بزرگی در کشور انجام دهند.
 بدینوسیله سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به شما عزیزان تبریک عرض نموده، بر خود وظیفه می دانیم از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمایی های ارزنده شما در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری که یقینا حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشکر نماییم.

کارکنان شهرداری سمیرم


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سمیرم
روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه ای با حضور رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم و ریاست بنیاد مسکن سمیرم برگزار گردید. در این جلسه پیرامون مشوق های بافت های فرسوده و مشکلاتی که در راستای صدور سند برای ساخت و ساز وجود دارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید در اسرع وقت جلسه ای با حضور شهردار محترم، رئیس محترم اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، رئیس محترم اداره راه و شهرسازی و اعضای محترم شورای شهر برگزار گردد.
????️ روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر، پرسنل شهرداری، رئیس اصناف، رئیس اداره صنعت و معدن و نماینده فرمانداری  پلیس راهور و تعزیرات  در محل دفتر شورای شهر برگزار گردید.